Σάλος έχει ξεσπάσει τον τελευταίο χρόνο γύρω από το social gaming, μετά την απόφαση της Zynga και την πρόθεση του Facebook και των λοιπών κοινωνικών δικτύων να επιτρέψουν παιχνίδια καζίνο, arcade και τζόγου γενικότερα με πραγματικά χρήματα. Ως ορολογία το social gaming μπορεί να θεωρείται νέα, όμως στην πραγματικότητα εδώ και αρκετά χρόνια οι παίκτες ποντάρουν έμμεσα μεταξύ τους σε διαδικτυακά παιχνίδια (πχ Warcraft) αγοράζοντας chips.
Μετά τις τελευταίες τάσεις για ρύθμιση του τζόγου σε παγκόσμιο επίπεδο και τη συρρίκνωση των εσόδων τους, οι εταιρείες βλέπουν το social betting ως χρυσωρυχείο. Ο "κοινωνικός στοιχηματισμός" όπως αποδίδεται σε ελεύθερη μετάφραση είναι μία νέα μορφή τζόγου στην οποία οι παίκτες στοιχηματίζουν μεταξύ τους και όχι εναντίον του μπουκ (house). Πριν λίγες μέρες ένα γκρουπ επενδυτών αποφάσισε να χρηματοδοτήσει με 3 εκατ. δολάρια μία Τσέχικη εταιρεία social betting, το BuddyBet.
To Buddybet δίνει τη δυνατότητα σε παίκτες να ποντάρουν ένας εναντίον ενός σε ένα γεγονός που οι ίδιοι θα καθορίσουν, να συμμετέχουν σε υπάρχοντες διαγωνισμούς ή να δημιουργήσουν οι ίδιοι έναν "κλειστό" διαγωνισμό όπου θα αναμετρηθούν με τους φίλους τους. Οι συμμετέχοντες μπορούν να παίξουν με εικονικά ή πραγματικά χρήματα. Μία παρόμοια δημοφιλής σελίδα είναι το Βodugi.
Ήδη πολλές γνωστές εταιρείες βλέποντας τις τεράστιες προοπτικές έχουν δημιουργήσει στις δικές τους πλατφόρμες. Το πιο γνωστό είναι το Betdash, το οποίο ανήκει στην πάντα καινοτόμο Paddy Power. Η ιρλανδική εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα να συνδέεται ο Betdash λογαριασμός τους με αυτόν της Paddy Power, εφόσον οι παίκτες το επιθυμούν, κερδίζοντας με αυτόν τον τρόπο και νέους πελάτες στο Sportsbook. Η Unibet ήδη ανακοίνωσε τη νέα εφαρμογή της, ενώ και η Coral εγκαινίασε τον περασμένο μήνα την 2ΒET2 στο Facebook.
Αρκετές ακόμα εταιρείες κολοσσοί όπως η Bwin Party, 888, Betfair έχουν θέσει ως προτεραιότητα την ανάπτυξη εφαρμογών και τη είσοδο τους στο social gaming.
Γιατί όμως τέτοιος ντόρος? Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα τη Morgan Stanley, μέσω των κοινωνικών δικτύων υπάρχουν αυτή τη στιγμή 170 εκατομμύρια δυνητικοί πελάτες. Ο ορός δυνητικοί προστέθηκε γιατί οι παίκτες παίζουν με εικονικά χρήματα.
Η αγορά του social gambling, ως "παρθένα", είναι αρρύθμιστη και οι εταιρείες θα μπορούν να εισέλθουν σε νέες αγορές, για παράδειγμα στις ΗΠΑ, όπου ο διαδικτυακός τζόγος απαγορεύεται.
Σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Μ.S. τα προσδοκώμενα οφέλη το 2015 θα ανέλθουν μεταξύ 2.5 και 7 δις δολάρια.
Η Gambling Commission στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενημέρωσε ότι θα πρέπει διερευνηθεί εάν το social betting είναι τζόγος ή όχι μετά την αυξητικές τάσεις το τελευταίο διάστημα. Από την πλευρά των εταιρειών υπάρχει εν μέρει αβεβαιότητα για το μέλλον, όμως σε κάθε περίπτωση τα οικονομικά οφέλη θα είναι τεράστια (ακόμα και εάν ρυθμιστεί).
Απομένει λοιπόν να δούμε πώς θα...μεταλλαχθούν οι εταιρείες. Το ερχόμενο Νοέμβριο θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον το Social gambling conference στο Dexter House του Λονδίνου. Θέμα που θεωρώ βέβαιο ότι θα είναι και στο καλεντάρι του ερχόμενου Affiliate Conference στο Άμστερνταμ τον Ιούνιο.
πηγή : www.foxbet.gr
Μετά τις τελευταίες τάσεις για ρύθμιση του τζόγου σε παγκόσμιο επίπεδο και τη συρρίκνωση των εσόδων τους, οι εταιρείες βλέπουν το social betting ως χρυσωρυχείο. Ο "κοινωνικός στοιχηματισμός" όπως αποδίδεται σε ελεύθερη μετάφραση είναι μία νέα μορφή τζόγου στην οποία οι παίκτες στοιχηματίζουν μεταξύ τους και όχι εναντίον του μπουκ (house). Πριν λίγες μέρες ένα γκρουπ επενδυτών αποφάσισε να χρηματοδοτήσει με 3 εκατ. δολάρια μία Τσέχικη εταιρεία social betting, το BuddyBet.
To Buddybet δίνει τη δυνατότητα σε παίκτες να ποντάρουν ένας εναντίον ενός σε ένα γεγονός που οι ίδιοι θα καθορίσουν, να συμμετέχουν σε υπάρχοντες διαγωνισμούς ή να δημιουργήσουν οι ίδιοι έναν "κλειστό" διαγωνισμό όπου θα αναμετρηθούν με τους φίλους τους. Οι συμμετέχοντες μπορούν να παίξουν με εικονικά ή πραγματικά χρήματα. Μία παρόμοια δημοφιλής σελίδα είναι το Βodugi.
Ήδη πολλές γνωστές εταιρείες βλέποντας τις τεράστιες προοπτικές έχουν δημιουργήσει στις δικές τους πλατφόρμες. Το πιο γνωστό είναι το Betdash, το οποίο ανήκει στην πάντα καινοτόμο Paddy Power. Η ιρλανδική εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα να συνδέεται ο Betdash λογαριασμός τους με αυτόν της Paddy Power, εφόσον οι παίκτες το επιθυμούν, κερδίζοντας με αυτόν τον τρόπο και νέους πελάτες στο Sportsbook. Η Unibet ήδη ανακοίνωσε τη νέα εφαρμογή της, ενώ και η Coral εγκαινίασε τον περασμένο μήνα την 2ΒET2 στο Facebook.
Αρκετές ακόμα εταιρείες κολοσσοί όπως η Bwin Party, 888, Betfair έχουν θέσει ως προτεραιότητα την ανάπτυξη εφαρμογών και τη είσοδο τους στο social gaming.
Γιατί όμως τέτοιος ντόρος? Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα τη Morgan Stanley, μέσω των κοινωνικών δικτύων υπάρχουν αυτή τη στιγμή 170 εκατομμύρια δυνητικοί πελάτες. Ο ορός δυνητικοί προστέθηκε γιατί οι παίκτες παίζουν με εικονικά χρήματα.
Η αγορά του social gambling, ως "παρθένα", είναι αρρύθμιστη και οι εταιρείες θα μπορούν να εισέλθουν σε νέες αγορές, για παράδειγμα στις ΗΠΑ, όπου ο διαδικτυακός τζόγος απαγορεύεται.
Σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Μ.S. τα προσδοκώμενα οφέλη το 2015 θα ανέλθουν μεταξύ 2.5 και 7 δις δολάρια.
Η Gambling Commission στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενημέρωσε ότι θα πρέπει διερευνηθεί εάν το social betting είναι τζόγος ή όχι μετά την αυξητικές τάσεις το τελευταίο διάστημα. Από την πλευρά των εταιρειών υπάρχει εν μέρει αβεβαιότητα για το μέλλον, όμως σε κάθε περίπτωση τα οικονομικά οφέλη θα είναι τεράστια (ακόμα και εάν ρυθμιστεί).
Απομένει λοιπόν να δούμε πώς θα...μεταλλαχθούν οι εταιρείες. Το ερχόμενο Νοέμβριο θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον το Social gambling conference στο Dexter House του Λονδίνου. Θέμα που θεωρώ βέβαιο ότι θα είναι και στο καλεντάρι του ερχόμενου Affiliate Conference στο Άμστερνταμ τον Ιούνιο.
πηγή : www.foxbet.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου