Σα να μην έφταναν όλα όσα διαδραματίζονται σε εγχώριο επίπεδο γύρω από τον ΟΠΑΠ, τα νέα προβλήματα για την Intralot προέρχονται από τη διακεκαυμένη λόγω των διεθνών εξελίξεων Κορεατική Χερσόνησο. Η εκεί θυγατρική εταιρία του Σ. Κόκκαλη, που έχει παρουσία από το 2007 στην αγορά της Ν. Κορέας, φαίνεται να δοκιμάζεται αυτές τις μέρες, καθώς στο στόχαστρο των ελεγκτικών αρχών της χώρας βρίσκονται τόσο η διαδικασία διαχείρισης των κρατικών λαχείων, όσο και η ανανέωση της σύμβασής της στα τέλη του 2012. Αυτά υποστηρίζει δημοσίευμα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Yonhap News Agency, σύμφωνα με το οποίο υπάρχουν αιτιάσεις ακόμη και για «χειραγώγηση αποτελεσμάτων» της λοταρίας αφήνοντας αιχμές και για φαινόμενα διαφθοράς.
Σύμφωνα πάντα με το πρακτορείο, η έρευνα αφορά το ρόλο τόσο της Επιτροπής Κρατικών Λαχείων, όσο και της ίδιας της Intralot, ενώ από ανώνυμη πηγή που επικαλείται το δημοσίευμα γίνεται αναφορά ότι υπό εξέταση βρίσκονται διάφορα πιθανά προβλήματα όπως υποψίες περί διαφθοράς, αλλά και οι διαδικασίες που σχετίζονται με την ανάθεση των σχετικών συμβάσεων.
Η έρευνα, κατά τα φαινόμενα, θα επικεντρωθεί στη σύμβαση του περασμένου Δεκεμβρίου με την Intralot, η οποία ανέλαβε το online σύστημα των λαχείων σε συνεργασία με την νοτιοκορεατική LG CNS, αναφέρει το πρακτορείο Yonhap. Από το 2008 ως το 2011 η Intralot διαχειριζόταν μόνη της το σύστημα, αλλά λόγω υποψιών όσον αφορά τη διενέργεια των κληρώσεων η Επιτροπή Κρατικών Λαχείων επέλεξε την κοινοπραξία με επικεφαλής τις LG CNS και Windy plan για τη δημιουργία εγχώριου λογισμικού. Ωστόσο, η Επιτροπή καθυστέρησε να επιλέξει το νέο διαχειριστή το θέμα εκκρεμούσε από το Μάρτιο- με αποτέλεσμα να δώσει με απευθείας ανάθεση το έργο από κοινού στην Intralot και την κορεατική κοινοπραξία, προκειμένου, όπως υποστήριξε, να ενδυναμωθεί η αξιοπιστία του συστήματος.
Όμως με βάση την εκεί νομοθεσία θα έπρεπε να ακολουθηθεί η διαδικασία των δημόσιων προσφορών, όπως για κάθε έργο που ξεπερνά τα 50 εκ. γουόν και με δεδομένο ότι η σχετική σύμβαση φτάνει, σύμφωνα με το πρακτορείο, τα 7,6 δις γουόν. Τώρα, κατά τις πληροφορίες, οι ελεγκτικές αρχές θα εξετάσουν τους λόγους για τους οποίους η Επιτροπή Κρατικών Λαχείων καθυστέρησε να επιλέξει το νέο πάροχο, αλλά και το πώς και γιατί επιλέχθηκε και πάλι η Intralot μαζί με την κορεατική κοινοπραξία. Ωστόσο, σε επίσημο επίπεδο τηρείται «σιγή ασυρμάτου», τόσο από πλευράς της Επιτροπής Κρατικών Λαχείων και της ελεγκτικών αρχών, όσο και από πλευράς της θυγατρικής της Intralot.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Yonhap, η έρευνα αφορά το ρόλο τόσο της Επιτροπής Κρατικών Λαχείων, όσο και της ίδιας της Intralot.
πηγή : DEAL NEWS
Σύμφωνα πάντα με το πρακτορείο, η έρευνα αφορά το ρόλο τόσο της Επιτροπής Κρατικών Λαχείων, όσο και της ίδιας της Intralot, ενώ από ανώνυμη πηγή που επικαλείται το δημοσίευμα γίνεται αναφορά ότι υπό εξέταση βρίσκονται διάφορα πιθανά προβλήματα όπως υποψίες περί διαφθοράς, αλλά και οι διαδικασίες που σχετίζονται με την ανάθεση των σχετικών συμβάσεων.
Η έρευνα, κατά τα φαινόμενα, θα επικεντρωθεί στη σύμβαση του περασμένου Δεκεμβρίου με την Intralot, η οποία ανέλαβε το online σύστημα των λαχείων σε συνεργασία με την νοτιοκορεατική LG CNS, αναφέρει το πρακτορείο Yonhap. Από το 2008 ως το 2011 η Intralot διαχειριζόταν μόνη της το σύστημα, αλλά λόγω υποψιών όσον αφορά τη διενέργεια των κληρώσεων η Επιτροπή Κρατικών Λαχείων επέλεξε την κοινοπραξία με επικεφαλής τις LG CNS και Windy plan για τη δημιουργία εγχώριου λογισμικού. Ωστόσο, η Επιτροπή καθυστέρησε να επιλέξει το νέο διαχειριστή το θέμα εκκρεμούσε από το Μάρτιο- με αποτέλεσμα να δώσει με απευθείας ανάθεση το έργο από κοινού στην Intralot και την κορεατική κοινοπραξία, προκειμένου, όπως υποστήριξε, να ενδυναμωθεί η αξιοπιστία του συστήματος.
Όμως με βάση την εκεί νομοθεσία θα έπρεπε να ακολουθηθεί η διαδικασία των δημόσιων προσφορών, όπως για κάθε έργο που ξεπερνά τα 50 εκ. γουόν και με δεδομένο ότι η σχετική σύμβαση φτάνει, σύμφωνα με το πρακτορείο, τα 7,6 δις γουόν. Τώρα, κατά τις πληροφορίες, οι ελεγκτικές αρχές θα εξετάσουν τους λόγους για τους οποίους η Επιτροπή Κρατικών Λαχείων καθυστέρησε να επιλέξει το νέο πάροχο, αλλά και το πώς και γιατί επιλέχθηκε και πάλι η Intralot μαζί με την κορεατική κοινοπραξία. Ωστόσο, σε επίσημο επίπεδο τηρείται «σιγή ασυρμάτου», τόσο από πλευράς της Επιτροπής Κρατικών Λαχείων και της ελεγκτικών αρχών, όσο και από πλευράς της θυγατρικής της Intralot.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Yonhap, η έρευνα αφορά το ρόλο τόσο της Επιτροπής Κρατικών Λαχείων, όσο και της ίδιας της Intralot.
πηγή : DEAL NEWS
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου