Φιλική Ιστοσελίδα

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Eπενδυτικό 2011-2013 by betman 11.08.2012 (Ανασκόπηση τριμήνου)

Posted by Betman on 23:00


Καλημερίζω όλους τους αγαπητούς μας φίλους και σας εύχομαι καλές διακοπές σε όσους έχουν εγκαταλείψει τη βάση τους καθώς επίσης και καλές αντοχές στους φίλους που δεν είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν διακοπές σε αγαπημένους των προορισμούς.

Δυστυχώς κι εγώ είμαι ένας από αυτούς καθώς ο μεγάλος φόρτος εργασιών και η εξεύρεση νέων επενδυτικών στοιχηματικών μεθόδων που θα μας οδηγήσουν σε μεγάλα κέρδη δεν μου επιτρέπουν διακοπές.

Έπειτα από απουσία επενδυτικών προτάσεων για 15 ημέρες επανέρχομαι και έχω προτάσεις το σαββατοκύριακο που διανύουμε. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον συνολικό απολογισμό των προτάσεων του τελευταίου τριμήνου κατά το οποίο πραγματοποιήθηκαν 31 επενδυτικές κινήσεις με κέρδη 661,54 €. 

Σήμερα το κεφάλαιο του Επενδυτικού 2011-2013 by betman βρίσκεται στα 3.837,93 € και σε σύνολο 388 προτάσεων οι 288 ήταν επιτυχημένες (ποσοστό επιτυχίας 74,23 %).

Σε ένα μήνα ακριβώς κλείνουμε ένα χρόνο ενασχόλησης με το εγχείρημα Eπενδυτικό 2011-2013 by betman και θα έχουμε εκτενές άρθρο για την πορεία μας την χρονιά αυτή.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον απολογισμό του τριμήνου και τις σημερινές μου προτάσεις.

Γίνετε κι εσείς μέλη της κορυφαίας στοιχηματικής ιστοσελίδας www.betfair.com με σκοπό τα κέρδη του Eπενδυτικού 2011-2013 by betman και την επίτευξη κορυφαίων αποδόσεων στα στοιχήματα που πραγματοποιείτε .
Να μας έχει όλους ο Θεός καλά ,
betman
 

ο απολογισμός μου


οι προτάσεις μου
JPN D1 08:00 Consadole Sapporo v Vegalta Sendai : KATA Xht/Xft
SUI D1 20:45 Lausanne-Sport v FC Sion  :  KATA FC Sion





Γίνε μέλος στο ανταλλακτήριο  www.betfair.com κλικάροντας στο banner που υπάρχει δεξιά στην κεντρική σελίδα www.theoriginalbetman.com . Με αυτόν τον τρόπο μπορείς λάβεις το μπόνους εγγραφής καθώς επίσης και ένα μεγάλο μπόνους με την πάροδο 12 μηνών που θα είσαι ενεργός χρήστης. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες