Η τηλεοπτική σειρά έχει σε μεγάλο βαθμό επαινεθεί για τη γραφή, την υποκριτική και το σχεδιασμό της. Αλλά η επιρροή της εκτείνεται πέραν της…
του Ντάνιελ Μπούκσπαν
Την Κυριακή, η επιτυχημένη σειρά του AMC «Mad Men» ξεκινάει την τελευταία σεζόν της. Διαδραματιζόμενη στη δεκαετία του 1960 στο διαφημιστικό πρακτορείο Sterling Cooper στο Μανχάταν, η σειρά εστιάζει στον δημιουργικό σκηνοθέτη Ντον Ντρέιπερ, τους ανθρώπους γύρω του και τη γενική αναταραχή της εποχής.
Η σειρά έχει σε μεγάλο βαθμό επαινεθεί για τη γραφή, την υποκριτική και το σχεδιασμό της, και έχει κερδίσει 15 βραβεία Emmy. Αλλά η επιρροή της εκτείνεται πέραν της απλής ψυχαγωγίας, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ακόμη και άνθρωποι που δεν την παρακολουθούν κάνουν αναφορές σε αυτήν, είτε συζητούν για υψηλή μόδα, απογοητεύσεις στο χώρο εργασίας, ή άνδρες συναδέλφους με ρωμαϊκά χέρια και ρωσικά δάχτυλα.
Ιδού μερικά παραδείγματα του πώς η παράσταση άφησε τη σφραγίδα της στον κόσμο των τηλεοπτικών σειρών, τη συμπεριφορά στους χώρους εργασίας και στον κόσμο των επιχειρήσεων.
Επανέφερε τη μόδα της δεκαετίας του 1960 στο πλατύ κοινό.
Τα ρούχα που φοριούνται στο «Mad Men» έχουν σχεδιαστεί από την Τζέινι Μπράιαντ. Το 2011, συνεργάστηκε με την Banana Republic για να δημιουργήσει τη σειρά ρούχων «Mad Men», αλλά μην σπεύσετε να προσπαθήσετε να την αγοράσετε. Η εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά έχει εξαντληθεί εδώ και πολύ καιρό.
Θίγει το ζήτημα του αλκοολισμού στο χώρο εργασίας.
Όσοι δεν έχουν ξαναδεί τη σειρά «Mad Men» συνήθως παρατηρούν δύο πράγματα αμέσως – όλοι καπνίζουν και πίνουν στα γραφεία τους. Ενώ η σειρά θα μπορούσε μερικές φορές να φανεί σαν να προσδίδει κύρος στην κατανάλωση αλκοόλ, ποτέ δεν εξωράισε τις συνέπειες της κατανάλωσης οινοπνεύματος ως μέρος των συνηθειών στο χώρο εργασίας.
Αποτέλεσε αφορμή για συζητήσεις σχετικά με το σεξισμό στο χώρο εργασίας.
Το «Mad Men» απεικονίζει μια κουλτούρα στο χώρο εργασίας που είναι ασύστολα εχθρική προς τις γυναίκες και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι προκάλεσε συζητήσεις στο κοινό για τον σεξισμό στο χώρο εργασίας. Ένα αφιέρωμα το 2014 στο Business Insider παρουσίασε μια σειρά από διαφημίσεις vintage που προκαλούν αίσθηση λόγω του κατάφωρου σεξισμού τους. Το αφιέρωμα είχε τίτλο «26 σεξιστικές διαφημίσεις της εποχής του Mad Men που οι εταιρείες θα ήθελαν να ξεχάσουμε» και είναι απίθανο ένα ευρείας κυκλοφορίας επιχειρηματικό έντυπο να έδινε το πράσινο φως για μια τέτοια δημοσίευση, αν δεν είχε προετοιμάσει το δρόμο η επιτυχημένη σειρά.
Έβαλε το AMC στον τηλεοπτικό χάρτη.
Όταν το τηλεοπτικό δίκτυο AMC (American Movie Classics) ξεκίνησε το 1984, είχε την πρόθεση να προβάλει ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του: Αμερικανικές Κλασσικές Ταινίες. Αλλά όταν άλλαξε η μορφή του το 2003 για να δώσει τηλεοπτικό χώρο σε πρωτότυπες παραγωγές, η επιτροπή ενέκρινε την συντομογραφία «AMC», ένα όνομα που ελάχιστα φέρνει στο νου τον Τζιν Κέλι.
Μαζί με το «Breaking Bad» και το «The Dead Walking», το «Mad Men» πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό την πνοή ζωής που πήρε το AMC. Και αν οι εκτιμήσεις της Nielsen αποτελούν ένδειξη, το τέχνασμα λειτούργησε. Το AMC βρίσκεται τώρα στο 82% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ, περίπου 95 εκατομμύρια σπίτια.
πηγή : www.fortunegreece.com
του Ντάνιελ Μπούκσπαν
Την Κυριακή, η επιτυχημένη σειρά του AMC «Mad Men» ξεκινάει την τελευταία σεζόν της. Διαδραματιζόμενη στη δεκαετία του 1960 στο διαφημιστικό πρακτορείο Sterling Cooper στο Μανχάταν, η σειρά εστιάζει στον δημιουργικό σκηνοθέτη Ντον Ντρέιπερ, τους ανθρώπους γύρω του και τη γενική αναταραχή της εποχής.
Η σειρά έχει σε μεγάλο βαθμό επαινεθεί για τη γραφή, την υποκριτική και το σχεδιασμό της, και έχει κερδίσει 15 βραβεία Emmy. Αλλά η επιρροή της εκτείνεται πέραν της απλής ψυχαγωγίας, όπως αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ακόμη και άνθρωποι που δεν την παρακολουθούν κάνουν αναφορές σε αυτήν, είτε συζητούν για υψηλή μόδα, απογοητεύσεις στο χώρο εργασίας, ή άνδρες συναδέλφους με ρωμαϊκά χέρια και ρωσικά δάχτυλα.
Ιδού μερικά παραδείγματα του πώς η παράσταση άφησε τη σφραγίδα της στον κόσμο των τηλεοπτικών σειρών, τη συμπεριφορά στους χώρους εργασίας και στον κόσμο των επιχειρήσεων.
Επανέφερε τη μόδα της δεκαετίας του 1960 στο πλατύ κοινό.
Τα ρούχα που φοριούνται στο «Mad Men» έχουν σχεδιαστεί από την Τζέινι Μπράιαντ. Το 2011, συνεργάστηκε με την Banana Republic για να δημιουργήσει τη σειρά ρούχων «Mad Men», αλλά μην σπεύσετε να προσπαθήσετε να την αγοράσετε. Η εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά έχει εξαντληθεί εδώ και πολύ καιρό.
Θίγει το ζήτημα του αλκοολισμού στο χώρο εργασίας.
Όσοι δεν έχουν ξαναδεί τη σειρά «Mad Men» συνήθως παρατηρούν δύο πράγματα αμέσως – όλοι καπνίζουν και πίνουν στα γραφεία τους. Ενώ η σειρά θα μπορούσε μερικές φορές να φανεί σαν να προσδίδει κύρος στην κατανάλωση αλκοόλ, ποτέ δεν εξωράισε τις συνέπειες της κατανάλωσης οινοπνεύματος ως μέρος των συνηθειών στο χώρο εργασίας.
Αποτέλεσε αφορμή για συζητήσεις σχετικά με το σεξισμό στο χώρο εργασίας.
Το «Mad Men» απεικονίζει μια κουλτούρα στο χώρο εργασίας που είναι ασύστολα εχθρική προς τις γυναίκες και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι προκάλεσε συζητήσεις στο κοινό για τον σεξισμό στο χώρο εργασίας. Ένα αφιέρωμα το 2014 στο Business Insider παρουσίασε μια σειρά από διαφημίσεις vintage που προκαλούν αίσθηση λόγω του κατάφωρου σεξισμού τους. Το αφιέρωμα είχε τίτλο «26 σεξιστικές διαφημίσεις της εποχής του Mad Men που οι εταιρείες θα ήθελαν να ξεχάσουμε» και είναι απίθανο ένα ευρείας κυκλοφορίας επιχειρηματικό έντυπο να έδινε το πράσινο φως για μια τέτοια δημοσίευση, αν δεν είχε προετοιμάσει το δρόμο η επιτυχημένη σειρά.
Έβαλε το AMC στον τηλεοπτικό χάρτη.
Όταν το τηλεοπτικό δίκτυο AMC (American Movie Classics) ξεκίνησε το 1984, είχε την πρόθεση να προβάλει ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του: Αμερικανικές Κλασσικές Ταινίες. Αλλά όταν άλλαξε η μορφή του το 2003 για να δώσει τηλεοπτικό χώρο σε πρωτότυπες παραγωγές, η επιτροπή ενέκρινε την συντομογραφία «AMC», ένα όνομα που ελάχιστα φέρνει στο νου τον Τζιν Κέλι.
Μαζί με το «Breaking Bad» και το «The Dead Walking», το «Mad Men» πιστώνεται σε μεγάλο βαθμό την πνοή ζωής που πήρε το AMC. Και αν οι εκτιμήσεις της Nielsen αποτελούν ένδειξη, το τέχνασμα λειτούργησε. Το AMC βρίσκεται τώρα στο 82% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ, περίπου 95 εκατομμύρια σπίτια.
πηγή : www.fortunegreece.com
Γίνε κι εσύ συνδρομητής του betman-viptips.eu για
να μπορείς να λαμβάνεις κερδοφόρες προβλέψεις σε ασιατικού τύπου
πονταρίσματα. Με 1000 € αρχικό κεφάλαιο αγγίξαμε τα 200.000 € σε μόλις
14 μήνες !!!
The
ultimate soccer betting system !! We managed to increase our initial
capital from 1000 € to 197.401,49 € in just 14 months!!! All these
happened because we ensured a success rate of 53,31% on an average odd
of 2,17 !!!
Subscribe now to betman-viptips.eu !!!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου