Στο άνοιγμα της διαδικτυακής στοιχηματικής αγοράς προτίθεται να προχωρήσει η κυβέρνηση, θέτοντας τέλος στο σημερινό «μεταβατικό καθεστώς» και ενεργοποιώντας τις διαδικασίες για την παραχώρηση αδειών προς ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr., μεταξύ των μέτρων που σχεδιάζει να προτείνει η ελληνική πλευρά στο προσεχές Eurogroup συμπεριλαμβάνεται η ρύθμισης της αγοράς του διαδικτυακού στοιχηματισμού (internet betting) στην Ελλάδα. Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να τερματιστεί η μεταβατική περίοδος υπό την οποί λειτουργούν και προσφέρουν υπηρεσίες σήμερα οι 24 στοιχηματικές εταιρείες που προ τριετίας έκαναν χρήση των συγκεκριμένων διατάξεων, όπως προέβλεπε ο σχετικός νόμος, προκειμένου να ενταχθούν στο συγκεκριμένο καθεστώς και να συνεχίσουν να προσφέρουν στοιχηματικές υπηρεσίες στην ελληνική αγορά.
Με βάση τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση προτίθεται να υλοποιήσει διεθνή διαγωνισμό για την χορήγηση αδειών για την παροχή υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου (όπως ορίζει διατάξεις των άρθρων 45 έως και 48 του ν.4002/2011 (Α 180). Ο σχετικός νόμος προβλέπει πως οι άδειες διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου θα χορηγούνται από τον ΥΠΟΙΚ κατόπιν διενέργειας διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού, θα έχουν 5ετή ισχύ και θα μπορούν να ανανεωθούν για ίσο ή μικρότερο χρονικό διάστημα με την καταβολή πρόσθετου τιμήματος.
Το οικονομικό επιτελείο προσδοκά σε σημαντικά έσοδα από την χορήγηση των αδειών αυτών και από τη φορολόγηση των εταιρειών που θα τις αποκτήσουν, καθώς εκτιμάται ότι υπό το σημερινό καθεστώς της μεταβατικής περιόδου το κράτος χάνει πόρους από πλημμελή έλεγχο και εποπτεία.
Όπως εξηγούν στελέχη της αγοράς τυχερών παιχνιδιών, εφόσον ο κυβερνητικός σχεδιασμός μετουσιωθεί σε πράξη, νομοτελειακά θα οδηγήσει σε ανατροπή του σημερινού σκηνικού στην αγορά του ιντερνετικού στοιχηματισμού, καθώς πλέον θα ισχύσουν οι ίδοι κανόνες λειτουργίας και ανταγωνισμού για όλες τις εταιρείες. Στην πράξη σήμερα, εξηγούν, ισχύουν διαφορετικά πλαίσια λειτουργίας για τον ΟΠΑΠ και τις 24 εταιρείες που λειτουργούν υπό αυτό το μεταβατικό καθεστώς, καθώς περιορισμοί που ισχύουν για τον ΟΠΑΠ, όπως το bonus εγγραφής, οι εμπορικές καμπάνιες ή το θέμα της ταυτοποίησης των παικτών μεταξύ άλλων, δεν υπάρχουν ή δεν έχουν εφαρμοστεί για τις εταιρείες με «προσωρινές άδειες». Ο ΟΠΑΠ έχει εναρμονιστεί πλήρως με τα προβλεπόμενα από την Επιτροπή Ελέγχου και Εποπτείας Παιγνίων (ΕΕΕΠ), κάτι που, όπως αναγνωρίζουν στελέχη της αγοράς, δεν μπορεί να ειπωθεί για το σύνολο των 24 εταιρειών που λειτουργούν υπό προσωρινό καθεστώς, πολλές από τις οποίες φορολογούνται βάση εσόδων που κατά δήλωσή τους πραγματοποιούν.
Υπενθυμίζεται ότι το 2012 η τότε κυβέρνηση είχε επιτρέψει να ενταχθούν στη μεταβατική περίοδο (και μέχρι να χορηγηθούν οι παραπάνω άδειες), όσες εταιρείες παροχής υπηρεσιών στοιχημάτων και τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου ήταν νόμιμα εγκατεστημένες σε κράτη - μέλη της Ε.Ε. και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και κατείχαν σχετική νόμιμη άδεια λειτουργίας και παροχής τέτοιων υπηρεσιών. Σε αυτές είχε επιτραπεί να συνεχίσουν την παροχή των υπηρεσιών τους στην Ελλάδα, μόνον εφόσον είχαν οικειοθελώς και αναδρομικά υπαχθεί στο φορολογικό καθεστώς που προβλεπόνταν.
Τότε αρκετές στοιχηματικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων και γνωστά ονόματα του χώρου, είχαν ανακοινώσει πως σταματούν την δραστηριότητά τους στην Ελλάδα και παύουν να δέχονται στοιχηματισμό από Έλληνες παίκτες, ενώ οι εικοσιτέσσερις αυτές εταιρείες που τελικώς υπάχθηκαν στο παραπάνω καθεστώς (η σχετική λίστα είχε αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΥΠΟΙΚ) συνέχισαν να προσφέρουν στοιχηματικές υπηρεσίες και να προβάλλουν ότι λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα.
Κομισιόν - ΟΠΑΠ
Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή, έμπειροι παρατηρητές της αγοράς τυχερών παιχνιδιών επισήμαιναν στο Capital.gr πως ο ΟΠΑΠ διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα στο διαδικτυακό στοίχημα έως το 2020, δικαίωμα για το οποίο έχει δαπανήσει σημαντικά ποσά.
Η σύμβαση με το ελληνικό Δημόσιο, σημειώνουν, αναφέρει πως ο ΟΠΑΠ προσφέρει παίγνια, συμπεριλαμβανομένου του αθλητικού στοιχήματος, «με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο», κατά συνέπεια παραμένει γκρίζο το τοπίο αναφορικά με τις άδειες που θα χορηγηθούν, δείχνοντας προς την κατεύθυνση διαδικτυακών παιχνιδιών καζίνο και πόκερ. Οι ίδιοι επισημαίνουν πως δεν είναι βέβαιο ότι οι ευρωπαϊκές Αρχές θα αποδεχθούν τις προτάσεις της κυβέρνησης, δεδομένου ότι ήδη υπάρχουν αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ με τις οποίες κρίθηκε κατηγορηματικά ότι το αποκλειστικό δικαίωμα που έχει χορηγηθεί στην ΟΠΑΠ ΑΕ για τη διενέργεια τυχερών παιγνίων είναι απολύτως συμβατό με το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως είχε ανακοινωθεί, «οι αποφάσεις αυτές είναι αμετάκλητες και δεν χωρεί κανένα ένδικο μέσο κατά αυτών ενώπιον εθνικού ή ενωσιακού δικαστηρίου».
500 εκατ. ευρώ
Με βάση τις διαθέσιμες εκτιμήσεις, ο συνολικός όγκος συναλλαγών στον τομέα των ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα ξεπερνά τα τρία δις. ευρώ ετησίως. Βάσει εύλογων υπολογισμών, τα πρόσθετα Δημόσια Έσοδα από τη φορολόγηση των αδειοδοτημένων ηλεκτρονικών τυχερών παιγνίων μπορεί να ξεπεράσει τα 500 εκ. ευρώ ετησίως.
Για την πραγματοποίηση των ανωτέρω βημάτων προς την πλήρη εφαρμογή, η ελληνική κυβέρνηση θα αναζητήσει τεχνική βοήθεια (π.χ. μηχανισμούς για την παρακολούθηση των τυχερών παιχνιδιών μέσω διαδικτύου) καθώς και συμφωνίες που θα περιορίσουν τον παράνομο διασυνοριακό τζόγο.
πηγή : www.capital.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr., μεταξύ των μέτρων που σχεδιάζει να προτείνει η ελληνική πλευρά στο προσεχές Eurogroup συμπεριλαμβάνεται η ρύθμισης της αγοράς του διαδικτυακού στοιχηματισμού (internet betting) στην Ελλάδα. Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να τερματιστεί η μεταβατική περίοδος υπό την οποί λειτουργούν και προσφέρουν υπηρεσίες σήμερα οι 24 στοιχηματικές εταιρείες που προ τριετίας έκαναν χρήση των συγκεκριμένων διατάξεων, όπως προέβλεπε ο σχετικός νόμος, προκειμένου να ενταχθούν στο συγκεκριμένο καθεστώς και να συνεχίσουν να προσφέρουν στοιχηματικές υπηρεσίες στην ελληνική αγορά.
Με βάση τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση προτίθεται να υλοποιήσει διεθνή διαγωνισμό για την χορήγηση αδειών για την παροχή υπηρεσιών τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου (όπως ορίζει διατάξεις των άρθρων 45 έως και 48 του ν.4002/2011 (Α 180). Ο σχετικός νόμος προβλέπει πως οι άδειες διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου θα χορηγούνται από τον ΥΠΟΙΚ κατόπιν διενέργειας διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού, θα έχουν 5ετή ισχύ και θα μπορούν να ανανεωθούν για ίσο ή μικρότερο χρονικό διάστημα με την καταβολή πρόσθετου τιμήματος.
Το οικονομικό επιτελείο προσδοκά σε σημαντικά έσοδα από την χορήγηση των αδειών αυτών και από τη φορολόγηση των εταιρειών που θα τις αποκτήσουν, καθώς εκτιμάται ότι υπό το σημερινό καθεστώς της μεταβατικής περιόδου το κράτος χάνει πόρους από πλημμελή έλεγχο και εποπτεία.
Όπως εξηγούν στελέχη της αγοράς τυχερών παιχνιδιών, εφόσον ο κυβερνητικός σχεδιασμός μετουσιωθεί σε πράξη, νομοτελειακά θα οδηγήσει σε ανατροπή του σημερινού σκηνικού στην αγορά του ιντερνετικού στοιχηματισμού, καθώς πλέον θα ισχύσουν οι ίδοι κανόνες λειτουργίας και ανταγωνισμού για όλες τις εταιρείες. Στην πράξη σήμερα, εξηγούν, ισχύουν διαφορετικά πλαίσια λειτουργίας για τον ΟΠΑΠ και τις 24 εταιρείες που λειτουργούν υπό αυτό το μεταβατικό καθεστώς, καθώς περιορισμοί που ισχύουν για τον ΟΠΑΠ, όπως το bonus εγγραφής, οι εμπορικές καμπάνιες ή το θέμα της ταυτοποίησης των παικτών μεταξύ άλλων, δεν υπάρχουν ή δεν έχουν εφαρμοστεί για τις εταιρείες με «προσωρινές άδειες». Ο ΟΠΑΠ έχει εναρμονιστεί πλήρως με τα προβλεπόμενα από την Επιτροπή Ελέγχου και Εποπτείας Παιγνίων (ΕΕΕΠ), κάτι που, όπως αναγνωρίζουν στελέχη της αγοράς, δεν μπορεί να ειπωθεί για το σύνολο των 24 εταιρειών που λειτουργούν υπό προσωρινό καθεστώς, πολλές από τις οποίες φορολογούνται βάση εσόδων που κατά δήλωσή τους πραγματοποιούν.
Υπενθυμίζεται ότι το 2012 η τότε κυβέρνηση είχε επιτρέψει να ενταχθούν στη μεταβατική περίοδο (και μέχρι να χορηγηθούν οι παραπάνω άδειες), όσες εταιρείες παροχής υπηρεσιών στοιχημάτων και τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου ήταν νόμιμα εγκατεστημένες σε κράτη - μέλη της Ε.Ε. και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και κατείχαν σχετική νόμιμη άδεια λειτουργίας και παροχής τέτοιων υπηρεσιών. Σε αυτές είχε επιτραπεί να συνεχίσουν την παροχή των υπηρεσιών τους στην Ελλάδα, μόνον εφόσον είχαν οικειοθελώς και αναδρομικά υπαχθεί στο φορολογικό καθεστώς που προβλεπόνταν.
Τότε αρκετές στοιχηματικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων και γνωστά ονόματα του χώρου, είχαν ανακοινώσει πως σταματούν την δραστηριότητά τους στην Ελλάδα και παύουν να δέχονται στοιχηματισμό από Έλληνες παίκτες, ενώ οι εικοσιτέσσερις αυτές εταιρείες που τελικώς υπάχθηκαν στο παραπάνω καθεστώς (η σχετική λίστα είχε αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΥΠΟΙΚ) συνέχισαν να προσφέρουν στοιχηματικές υπηρεσίες και να προβάλλουν ότι λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα.
Κομισιόν - ΟΠΑΠ
Σχολιάζοντας την εξέλιξη αυτή, έμπειροι παρατηρητές της αγοράς τυχερών παιχνιδιών επισήμαιναν στο Capital.gr πως ο ΟΠΑΠ διατηρεί το αποκλειστικό δικαίωμα στο διαδικτυακό στοίχημα έως το 2020, δικαίωμα για το οποίο έχει δαπανήσει σημαντικά ποσά.
Η σύμβαση με το ελληνικό Δημόσιο, σημειώνουν, αναφέρει πως ο ΟΠΑΠ προσφέρει παίγνια, συμπεριλαμβανομένου του αθλητικού στοιχήματος, «με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο», κατά συνέπεια παραμένει γκρίζο το τοπίο αναφορικά με τις άδειες που θα χορηγηθούν, δείχνοντας προς την κατεύθυνση διαδικτυακών παιχνιδιών καζίνο και πόκερ. Οι ίδιοι επισημαίνουν πως δεν είναι βέβαιο ότι οι ευρωπαϊκές Αρχές θα αποδεχθούν τις προτάσεις της κυβέρνησης, δεδομένου ότι ήδη υπάρχουν αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ με τις οποίες κρίθηκε κατηγορηματικά ότι το αποκλειστικό δικαίωμα που έχει χορηγηθεί στην ΟΠΑΠ ΑΕ για τη διενέργεια τυχερών παιγνίων είναι απολύτως συμβατό με το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Όπως είχε ανακοινωθεί, «οι αποφάσεις αυτές είναι αμετάκλητες και δεν χωρεί κανένα ένδικο μέσο κατά αυτών ενώπιον εθνικού ή ενωσιακού δικαστηρίου».
500 εκατ. ευρώ
Με βάση τις διαθέσιμες εκτιμήσεις, ο συνολικός όγκος συναλλαγών στον τομέα των ηλεκτρονικών τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα ξεπερνά τα τρία δις. ευρώ ετησίως. Βάσει εύλογων υπολογισμών, τα πρόσθετα Δημόσια Έσοδα από τη φορολόγηση των αδειοδοτημένων ηλεκτρονικών τυχερών παιγνίων μπορεί να ξεπεράσει τα 500 εκ. ευρώ ετησίως.
Για την πραγματοποίηση των ανωτέρω βημάτων προς την πλήρη εφαρμογή, η ελληνική κυβέρνηση θα αναζητήσει τεχνική βοήθεια (π.χ. μηχανισμούς για την παρακολούθηση των τυχερών παιχνιδιών μέσω διαδικτύου) καθώς και συμφωνίες που θα περιορίσουν τον παράνομο διασυνοριακό τζόγο.
πηγή : www.capital.gr
Γίνε κι εσύ συνδρομητής του betman-viptips.eu για
να μπορείς να λαμβάνεις κερδοφόρες προβλέψεις σε ασιατικού τύπου
πονταρίσματα. Με 1000 € αρχικό κεφάλαιο αγγίξαμε τα 200.000 € σε μόλις
14 μήνες !!!
The
ultimate soccer betting system !! We managed to increase our initial
capital from 1000 € to 197.401,49 € in just 14 months!!! All these
happened because we ensured a success rate of 53,31% on an average odd
of 2,17 !!!
Subscribe now to betman-viptips.eu !!!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου