Φιλική Ιστοσελίδα

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Η 1η Ελληνίδα dealer του EPT: "Έκανα το όνειρο πραγματικοτητα"

Posted by Betman on 19:19


Το European Poker Tour αποτελεί την μεγαλύτερη διοργάνωση πόκερ στην Ευρώπη και μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Χρειάστηκαν να περάσουν 11 σεζόν για να δούμε κάποιον Έλληνα dealer να μοιράζει στα τραπέζια. Ο λόγος για την Μαρία Καλαφάτη, η οποία κατάφερε εδώ και μερικές ημέρες να ενταχθεί στην ομάδα του EPT, ωστόσο η ιστορία της είναι τόσο ιδιαίτερη που αξίζει να την διαβάσετε.

Ξεκινώντας ερασιτεχνικά κυνήγησε το όνειρο της και έφτασε στην κορυφή. Ας δούμε τι είπε στην ομάδα του PokerLobby για την “τρελή” εμπειρία της στην Πράγα και πως κατάφερε να εξασφαλίσει μία θέση στο EPT.


Ερ.: Καλησπέρα Μαρία και σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες να απαντήσεις στις ερωτήσεις μας. Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με το πόκερ και πότε ξεκίνησε το ταξίδι αυτό για σένα;
Απ.: Η πρώτη μου επαφή ήταν πριν από περίπου 4 χρόνια, μου άρεσε το παιχνίδι και διασκέδαζα παίζοντας. Στη συνέχεια μου έγινε μία επαγγελματική πρόταση και έτσι ξεκίνησα δουλεύοντας σε πρώτη φάση σε κάποιες λέσχες.

Ερ.: Πως έμαθες την δουλειά του dealer;

Απ.: Μόνη μου εντελώς, δεν ακολούθησα κάποια σχολή. Τα ανακάλυψα όλα στην πορεία μόνη μου.

Ερ.: Στα τραπέζια που έχεις δουλέψει μέχρι τι stakes έχεις μοιράσει;
Απ.: Μπορώ να πω ότι έχω μοιράσει σε αρκετά μεγάλα stakes, το μεγαλύτερο είναι €100/€200.

Ερ.: Θέλω να μου πεις το πιο παράξενο περιστατικό που σου έχει συμβεί στο τραπέζι.
Απ.: Αυτό είναι πολύ εύκολο. Μία φορά σε ένα τραπέζι ο παίκτης που έχασε την παρτίδα εκνευρίστηκε και πήρε τον ρήγα κούπα από την τράπουλα, τον έβαλε στο στόμα του και τον κατάπιε. (γέλια) Ναι είναι αλήθεια, υπάρχουν πολλά παράξενα περιστατικά που έχουν συμβεί στα τραπέζια.

Ερ.: Εμείς σε θυμόμαστε ότι είχες πάει στην αποστολή με τον Ήλιο Καματάκη στην Κύπρο για να παίξεις.
Απ.: Ναι είχα πάει και στην Κύπρο, βγήκα δεύτερη σε ένα τουρνουά των $120 και κέρδισα $3.285.

Ερ.: Εσύ πότε ξεκίνησες να ψάχνεσαι για το EPT;
Απ.: Αρχικά έστειλα ένα βιογραφικό, συμπληρώνοντας τη φόρμα που έχουν στο επίσημο site. Στη συνέχεια το έψαξα και έμαθα πως δέχονται περίπου 3.000 νέες αιτήσεις κάθε χρόνο. Μιλώντας με γνωστούς παίκτες από το περιβάλλον μου αποφάσισα να πάω σε κάποιο event και να προσπαθήσω να τους μιλήσω από κοντά. Έτσι και έγινε…

Ερ.: Ήξερες όμως ότι αυτό είναι πολύ απίθανο να συμβεί, εννοώ να τους "πείσεις" και να σε δοκιμάσουν;
Απ.: Ναι ήταν, τι είχα όμως να χάσω; Μόνο τα χρήματα για τα έξοδα μου ενώ από την άλλη είχα να κερδίσω πολλά πράγματα.

Ερ.: Και ταξιδεύεις στην Πράγα και εκεί τι ακριβώς έγινε;
Απ.: Ο Μιχάλης Καραπάνος ο φίλος μου είχε μιλήσει ήδη στους υπεύθυνους εκεί ότι θα ταξιδέψω, οι οποίοι όπως ήταν φυσιολογικό δεν του έδωσαν ιδιαίτερη σημασία. Όταν έφτασα στην Πράγα πήγα και μίλησα στον Thomas Lamatsch (tournament director), ο οποίος μου εξήγησε ότι αυτή δεν είναι η τυπική διαδικασία, πρώτα στέλνεις βιογραφικό και στη συνέχεια σε καλούμε εμείς.

Μου είπε επίσης ότι έχει δει και άλλους dealer που νόμιζαν ότι ήταν καλοί αλλά δεν ήταν στο επίπεδο της ομάδας του EPT και διάφορα άλλα τέτοια, πάντα με το δικό του ευγενικό ύφος. Εγώ του απάντησα ότι, “αν με δοκιμάσεις, θα με πάρεις”. Και αυτό έγινε…

Ερ.: Και ποια ήταν η διαδικασία; Κάθισες στο τραπέζι με άλλο προσωπικό του EPT και άρχισες να μοιράζεις;
Απ.: Αρχικά ναι, μοίρασα σε κάποιους ανθρώπους από το προσωπικό του EPT για περίπου 3 ώρες.

Ερ.: Και είχες άγχος;
Απ.: Όχι καθόλου, το δικό μου το άγχος ήταν να με δοκιμάσουν, να καταφέρω να τους πείσω ότι αξίζω μία δοκιμή.

Ερ.: Και μετά τι ακολούθησε;;
Απ.: Από εκεί και έπειτα όλα ήταν καλά, αποφάσισαν να με βάλουν να μοιράσω σε ένα NL Omaha των €1.000 για περίπου 1.5 ώρα. Μετά μίλησα με την Emma που είναι η υπεύθυνη των dealer για τις βάρδιες η οποία μου είπε, “Αυτό που έκανες δεν το έχει κάνει ποτέ κανένας όσα χρόνια υπάρχει αυτή η διοργάνωση. Μας είπες είμαι καλή δείτε, και είσαι καλή.” Κάπου εκεί άρχισε να μου βγαίνει όλη η ένταση και ήταν πολύ συγκινητικό. Στη συνέχεια με έστειλε στον Thomas.

Ο Thomas μου είπε, “Μας είπαν πως είσαι καλή dealer, τώρα το επιβεβαιώνουμε και εμείς, Welcome to the team”.

Ερ.: Κατάλαβαν δηλαδή ότι είναι το όνειρο σου και ό,τι το κυνήγησες; Αυτοί γνωρίζω ανθρώπους παθιασμένους με την δουλειά τους και να έχουν αγάπη για αυτό που κάνουν.

Απ.: Έτσι ακριβώς, είναι ένα τεράστιο όνειρο για μένα και είμαι ακόμα πάνω από τα σύννεφα, το ζω ακόμα.

Ερ.: Οπότε θα ξεκινήσεις επίσημα από το Μόντε Κάρλο;

Απ.: Ναι!

Ερ.: Πως νιώθεις μετά από όλη αυτή την εμπειρία;

Απ.: Δεν είναι εύκολο να το περιγράψεις αυτό. Ξυπνάω με ένα “χαζό” χαμόγελο. Είμαι χαρούμενη όλη μέρα, διαβάζω για όλα τα παιχνίδια πέραν του Ηold’em και του Omaha, τα οποία είναι πολλά παιχνίδια. Είμαι όμως ΠΑΡΑ πολύ χαρούμενη.

Ερ.: Τι οδηγίες έχεις από εδώ και πέρα, τι πρέπει να κάνεις;

Απ.: Θα πρέπει να είμαι έτοιμη για όλα τα παιχνίδια μέχρι το Μόντε Κάρλο και μετά θα κλείσουμε τις ημερομηνίες όπου πρέπει να είμαι εκεί. Περίπου 3 μήνες πριν κανονίζουν την ομάδα που θα ταξιδέψει, για αυτό και δεν μπορώ να πάω Μάλτα, τους έχουν κλείσει τους dealer που θα πάρουν μαζί τους.

Ερ.: Πόσους dealer απασχολεί το EPT;

Απ.: Εξαρτάται και από το event, η ομάδα της Πράγας πρέπει να ήταν 150 άτομα.

Ερ. Οι πληρωμές των dealer πως καθορίζονται;

Απ.: Σε κάθε τουρνουά το 3% του prizepool αφαιρείται και στη συνέχεια οι παίκτες αφήνουν και tips. Οπότε τα χρήματα των dealer εξαρτώνται από το πόσο μεγάλη θα είναι η διοργάνωση. Τα έξοδα τα καλύπτει το EPT εκτός από το εισιτήριο, ωστόσο επειδή το γνωρίζεις τουλάχιστον τρεις μήνες νωρίτερα τα εισιτήρια είναι αρκετά φθηνά.

Τα χρήματα είναι σίγουρα πολύ καλά. Ο στόχος μου είναι να δουλέψω παράλληλα και σε κάποιο καζίνο και επειδή στην Ελλάδα όπως γνωρίζεις δεν είναι εύκολο, θα κοιτάξω πιο ενεργά το εξωτερικό.

Ερ.: Εσύ αν θέλεις μπορείς να πας και να δουλέψεις σε όλα τα φεστιβάλ του EPT σε κάθε σεζόν;

Απ.: Αυτό ακόμη δεν το γνωρίζω, θεωρώ πως αν θέλω και αν όλα πηγαίνουν καλά θα μπορώ να είμαι αν όχι σε όλα στα περισσότερα.

Ερ.: Το προσωπικό του EPT πως εκπαιδεύεται, πως βελτιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους;
Απ.: Θα μου πουν περισσότερα όταν θα πάω εκεί, λεπτομέρειες δεν μπορώ να γνωρίζω από τώρα, θα σου όμως κάτι. Με την δουλειά μου νιώθω μεγάλη ασφάλεια. Ξέρω πως έχω δουλέψει πολύ και κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες και τα έχω καταφέρει. Έτσι θα γίνει και εκεί. Είναι όνειρο αλλά έχω τις βάσεις για να το στηρίξω. Θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων!

Ερ.: Κάποιον που θα ήθελες να ευχαριστήσεις με την ολοκλήρωση της συνέντευξης;
Απ.: Ναι θέλω να ευχαριστήσω τον Μιχάλη Καραπάνο, για όλα! Ήταν εκεί δίπλα μου και με στήριξε πάρα πολύ. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω και τον σύντροφο μου που ήταν κινητήρια δύναμη για αυτό.

PokerLobby: Σου εύχομαι πραγματικά καλή επιτυχία και να πραγματοποιήσεις όλους τους στόχους σου.

Απ.: Σε ευχαριστώ πολύ.




πηγή  :  www.pokerlobbygr.com

Γίνε κι εσύ συνδρομητής του betman-viptips.eu για να μπορείς να λαμβάνεις κερδοφόρες προβλέψεις σε ασιατικού τύπου πονταρίσματα. Με 1000 € αρχικό κεφάλαιο αγγίξαμε τα 200.000 € σε μόλις 14 μήνες !!!

The ultimate soccer betting system !! We managed to increase our initial capital from 1000 € to 197.401,49 € in just 14 months!!! All these happened because we ensured a success rate of 53,31% on an average odd of 2,17 !!! 
Subscribe now to betman-viptips.eu !!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες