Φιλική Ιστοσελίδα

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Το απόλυτο betting system !

Posted by Betman on 18:10


Αγαπητοί φίλοι και φίλες επισκέπτες είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι μια νέα ιστοσελίδα γεννήθηκε. Δεδομένων των δυσκολιών που επέρχονταν και εν τέλει προέκυψαν με το διαδικτυακό στοίχημα στην Ελλάδα έπρεπε να στρέψω αλλού τα επενδυτικά μου δεδομένα.

Σταμάτησα λοιπόν τα επενδυτικά μου προγράμματα, τα οποία είχαν ως βάση πονταρίσματα στο ανταλλακτήριο της betfair και ασχολήθηκα με την στατιστική και τα πονταρίσματα σε bookmakers δίχως όρια στοιχηματισμού (ένας από αυτούς είναι η pinnacle sports). Τα πονταρίσματα μου αφορούσαν Draw No Bet επιλογές σύμφωνα με τις οποίες μπορούσα σε ενδεχόμενο ισοπαλίας να πάρω πίσω τα χρήματα που είχα ποντάρει σε κάθε μου επιλογή.

Με αυτό το σκεπτικό από τις 30.12.2011 έως και τις 24.02.2013 πραγματοποίησα 4430 πονταρίσματα. Από αυτά τα 1650 ήταν κερδοφόρα, τα 1445 χαμένα και στα υπόλοιπα 1335 είχαμε ισόπαλο αποτέλεσμα και επιστροφή του πονταρίσματος. 

Με ποσοστό επιτυχίας 53,31 % και μέσο όρο απόδοσης το 2,17 κατάφερα να 200πλασιάσω το αρχικό κεφάλαιο των 1000,00 € σε μόλις 14 μήνες !!!

Την καταγραφή του παραπάνω εγχειρήματος μπορείτε να την "κατεβάσετε" εδώ

Εφόσον λοιπόν ο εν λόγω στόχος επετεύχθη αποφάσισα να φτιάξω μια συνδρομητική ιστοσελίδα η οποία θα δίνει στους ενδιαφερόμενους φίλους μας προγνωστικά καθημερινά με στόχο τις επενδύσεις μέσω του στοιχηματισμού ποδοσφαιρικών γεγονότων. Το αντίτιμο της υπηρεσίας αυτής είναι πταίσμα μπροστά στο επίτευγμα και το μεγάλο ποσοστό επιτυχίας συναρτήσει της μέσης απόδοσης.

Φυσικά δεν ομιλούμε για πονταρίσματα στον ΟΠΑΠ μιας και δεν αξίζει ούτε να ασχοληθεί κανείς με τις κατάπτυστες πολιτικές που ακολουθούνται στην Ελλάδα σχετικά με τον διαδικτυακό τζόγο.

Η ιστοσελίδα μου είναι η http://betman-viptips.eu/ και ομιλεί σε αρκετές γλώσσες λόγω του εύρους των συνδρομητών μας. Από πλευράς μου το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι ότι εγώ και οι συνεργάτες μου θα είμαστε σύμμαχοι με τους παίχτες και εναντίον των bookmakers!! Η παρούσα ιστοσελίδα θα παραμείνει ειδησεογραφική - στοιχηματική ενώ στην νέα μου ιστοσελίδα θα μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία των πονταρισμάτων εμού και του φίλου μου Mr. Cash. Στο χέρι σας είναι να μας ακολουθήσετε για έναν μήνα και αν μείνετε ευχαριστημένοι από τις επιλογές μας γιατί όχι να ανανεώσετε τη συνδρομή σας.

Αυτά τα ολίγα και σας εύχομαι να έχετε υγεία και πολλές στοιχηματικές, και όχι μόνο, επιτυχίες !

betman

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες