Φιλική Ιστοσελίδα

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Τοκογλύφος: Τι μέλλει γενέσθαι...

Posted by tokoglyfos on 16:27

Καλησπέρα φίλες και φίλοι του The Original Betman,

Δυστυχώς, ο αποκλεισμός της χώρας μας από το ανταλλακτήριο της Betfair την ερχόμενη Δευτέρα, χάρις σε κάποιους ανεγκέφαλους αρτηριοσκληρωτικούς χαρτογιακάδες, που στα μάτια του online στοιχήματος είδανε την κότα με τα χρυσά αυγά, μας αναγκάζουν όλους τους tipsters συλλήβδην να αναθεωρήσουμε κάπως τον τρόπο του παιχνιδιού μας.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η νοοτροπία του παιχνιδιού όπου από το ΚΑΤΑ (lay) γυρνάμε στο κλασσικό ΥΠΕΡ (back) αλλά έχει σχέση με την γκανιότα της κάθε εταιρείας, κάτι το οποίο φυσικά επηρεάζει και τις αποδόσεις. Από την άλλη δεν έχουμε πλέον την πολυτέλεια του trading για να σώσουμε ή να πάρουμε την παρτίδα. Εννοείται ότι στα δικά μου πονταρίσματα δεν υπάρχει trading αλλά μην ξεχνάτε ότι εκτός από αρθρογράφος εδώ, είμαι και παίκτης που βγάζει και με άλλους τρόπους χρήμα από την Betfair.

Κάποιος φίλος της στήλης μου με ρώτησε πώς θα κινηθώ τώρα. Και κάποια emails που πήρα το ίδιο ρωτούσαν. Τι γίνεται τώρα; Τι θέλετε να γίνει; Να ανάβουμε λαμπάδα κάθε Κυριακή μπας και τα βρούνε οι δύο πλευρές και μπορέσουμε σύντομα και πάλι να απολαύσουμε τα καλούδια του! Από την άλλη δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου.

Εγώ σε πρώτη φάση θα μετακινηθώ στην ΒΕΤ365. Έχεις τις καλύτερες αποδόσεις ever για κλασσικό μπουκ, βέβαια δεν λέω, η Pinnacle έχει κάπως καλύτερες αλλά εμένα με βολεύει η 365. Δυστυχώς θα είναι μικρότερες οι αποδόσεις των διπλών πλέον ευκαιριών που θα πρέπει να δίνω, αλλά θα υπάρχουν και τα κλασσικά Over/Under & GG/NG. Εννοείται ότι εσείς μπορείτε να παίζετε τις επιλογές μου οπουδήποτε θέλετε.

Τέλος, ως επισφράγισμα της μέχρι τώρα πορείας μου στην Betfair, θα βγάλω έναν συνολικό απολογισμό εντός του ΣΚ και φυσικά θα ξεκινήσει νέο excel προσαρμοσμένο κατάλληλα με εφαλτήριο κεφάλαιο,  το ύψος του κεφαλαίου που είχε φτάσει μέχρι τώρα.

Επομένως, τα λέμε από εκεί αλάνια.
Τοκογλύφος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες