Φιλική Ιστοσελίδα

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Eπενδυτικό 2011-2013 by betman 22.10.2012 (Ανασκόπηση εβδομάδας)

Posted by Betman on 05:00


Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους τους φίλους που μας υποστηρίζουν καθημερινά με τις επισκέψεις τους και τα μηνύματά τους. Έντονη εμφάνιση του φαινομένου drawdown είχαμε τις δυο εβδομάδες που πέρασαν με αποτέλεσμα σε 11 προτάσεις να έχουμε 6 επιτυχημένες και απώλειες στο επενδυμένο κεφάλαιο που άγγιξαν τα 786,86 €. Σήμερα το κεφάλαιο του Επενδυτικού 2011-2013 by betman βρίσκεται στα 3.053,20 € και σε σύνολο 486 προτάσεων οι 361 ήταν επιτυχημένες (ποσοστό επιτυχίας 74,28 %).

Δεν με πτοεί όπως έχω γράψει και σε παλιότερα άρθρα μου το θέμα των διορθωτικών αποτελεσμάτων μιας και ο αγώνας των επενδύσεων είναι καθημερινός και χρειάζεται υπομονή και γερό στομάχι. Έπειτα από χρόνια ενασχόλησης με το αντικείμενο είμαι σε θέση να κοντρολάρω τον εαυτό μου και να μην με καταβάλλει ένα drawdown.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον απολογισμό της εβδομάδας ενώ για σήμερα υπάρχει μια πρόταση-κίνηση από τη Ρωσική 1. Division. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον απολογισμό μου σε μορφή εξελ μιας και ο καθημερινός απολογισμός μου από το ανταλλακτήριο της betfair αναρτάται καθημερινά στο τέλος του εκάστοτε άρθρου.

Γίνετε κι εσείς μέλη της κορυφαίας στοιχηματικής ιστοσελίδας www.betfair.com με σκοπό τα κέρδη του Eπενδυτικού 2011-2013 by betman και την επίτευξη κορυφαίων αποδόσεων στα στοιχήματα που πραγματοποιείτε .
Να μας έχει όλους ο Θεός καλά ,
betman


ο απολογισμός μου σε μορφή εξελ



η σημερινή μου πρόταση
RUS D2 15:00 Sibir Novosibirsk v Volgar-Gazprom  :  KATA Volgar-Gazprom

 

Θέλεις να κερδίσεις 40 € μπόνους εγγραφής καθώς και ένα μεγάλο μπόνους στο τέλος κάθε τριμήνου και να επωφεληθείς τα κέρδη ποντάροντας στις προβλέψεις των κερδοφόρων συντακτών του www.theoriginalbetman.com? Ακολούθησε τον παρακάτω σύνδεσμο
και κάνε μια εγγραφή στον κορυφαίο ανταλλακτήριο στοιχημάτων www.betfair.com. Για οποιαδήποτε διευκρίνηση είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε .

κάνε κλικ εδώ:
https://account.betfair.com/account-web/registerAccount.html?promotionCode=4UEQYNHRA

*o απολογισμός της ημέρας 
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες