Φιλική Ιστοσελίδα

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Καλή σεζόν!

Posted by tokoglyfos on 19:07

Καλησπερίζω όλους τους φίλους και φίλες του Τοκογλύφου και του The Original Betman που μου κάνει την τιμή να με φιλοξενεί. Καλή σεζόν να έχουμε. Δεν λέω το στερεότυπο "καλό χειμώνα" καθώς ο καιρός θα προσφέρεται ακόμα για μπανάκια και καλοκαιρινή διάθεση.

Απόλυτα επιτυχημένη η περσινή σεζόν, 21 χιλιάρικα απέφερε το "ταπεινό" μου αρχικό χιλιάρικο και ήταν αρκετά για ξεχρεωθούν διάφορα αλλά και να μπει και κάτι στην άκρη. Επίσης, περίσσεψαν κάμποσα για ένα μήνα άνετες διακοπές κάπου στην Βόρεια Ελλάδα αλλά και στην Κρήτη. Ξέρω ότι είναι προκλητικό που φύγανε λεφτά σε διακοπές αυτούς τους καιρούς που ζούμε αλλά αλάνια μου, εγώ την έκανα την σερμαγιά μου για πέρσι οπότε με έπαιρνε να το κάνω. Ελπίζω όσοι ακολούθησαν να μάζεψαν ένα αξιοπρεπές κομπόδεμα.

Ξεκινάω και φέτος λοιπόν με το "ταπεινό" χιλιάρικο, τα πονταρίσματα θα γίνονται αποκλειστικά στο μεγαλύτερο ανταλλακτήριο αυτού του πλανήτη, την Betfair, και κάθε εβδομάδα θα βγάζω κι απολογισμό για να βλέπετε τι γίνεται. Τα πονταρίσματα θα είναι στην πλειοψηφία τους ΚΑΤΑ (lay), ανάλογα με την πρόβλεψη. Τα ποσά που θα ποντάρονται θα είναι σταθερά και θα μεταβάλλονται ανάλογα την επιτυχία που θα έχουμε. Αν χάνουμε θα μειώνονται, αν κερδίζουμε θα μεγαλώνουν κατά το δοκούν. Τα επαναλαμβάνω αυτά για τους αναγνώστες που δεν με διάβαζαν κατά την περσινή σεζόν.

Θα ξεκινήσω την στοιχηματική μου πορεία από αύριο Παρασκευή καθώς τα παιχνίδια των Ευρωπαϊκών διοργανώσεων δεν είναι και το φόρτε μου.

Ως τότε να περνάτε καλά και να χαμογελάτε.

Τοκογλύφος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες