Φιλική Ιστοσελίδα

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΟΠΑΠ & Coca Cola: Γκολ και χρήμα από το Euro 2012

Posted by Betman on 13:24


Ως «μάννα εξ ουρανού» περιμένουν σε δύο εβδομάδες από σήμερα τη διοργάνωση του Euro 2012 στη «γειτονιά» μας ο ΟΠΑΠ και η Coca-Cola Hellenic, προσδοκώντας ότι η δίψα των ποδοσφαιρόφιλων για μπάλα, αναψυκτικά και τζόγο θα βοηθήσει να ρεφάρουν μέρος από τις σοβαρές επιπτώσεις της ύφεσης που έχει επηρεάσει αρνητικά τις οικονομικές τους επιδόσεις.

Το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός της χρονιάς συν-διοργανώνεται φέτος από την Πολωνία και την Ουκρανία, δύο κράτη της Ν.Α. Ευρώπης με συνολικό πληθυσμό άνω των 84 εκατ. κατοίκων, που αποτελούν ζωτικό χώρο δραστηριότητας για την Coca-Cola Hellenic. Ο όμιλος έχει κάθε λόγο να περιμένει αξιόλογη αύξηση της κατανάλωσης των προϊόντων της στη διάρκεια των 24 ημερών των ποδοσφαιρικών αγώνων και των παράλληλων εκδηλώσεων στις οκτώ πόλεις όπου θα φιλοξενηθούν.

Παράλληλα, η συμμετοχή της Εθνικής Ελλάδος στους ομίλους του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Ποδοσφαίρου -θα είναι και η ομάδα που θα ανοίξει το φετινό Euro 2012 στον πρώτο αγώνα της διοργάνωσης, στις 8 Ιουνίου, στη Βαρσοβία, με την Εθνική Πολωνίας- εξασφαλίζει ένα ιδανικό ξεκίνημα για το παιχνίδι στοιχηματισμού «Πάμε Στοίχημα» που διαχειρίζεται ο ΟΠΑΠ.

Ανεξάρτητα, πάντως, από την ελληνική συμμετοχή, ο ΟΠΑΠ σε κάθε περίπτωση περιμένει ότι, όπως συνέβη σε αντίστοιχες διοργανώσεις στο παρελθόν, τα πονταρίσματα των Ελλήνων παικτών και, συνεπώς, τα έσοδα και η κερδοφορία του από το «Πάμε Στοίχημα» θα τονωθούν αισθητά κατά τη διάρκεια των 31 αγώνων που θα δοθούν μέχρι τον μεγάλο τελικό της 1ης Ιουλίου, στο Κίεβο.
Οι δύο εισηγμένοι όμιλοι έχουν να προσδοκούν σε οφέλη και από τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, που θα πραγματοποιηθούν από τις 27 Ιουλίου έως και τις 12 Αυγούστου.


Live betting, για να ενισχύσει τα έσοδα
Μαξιλάρι» ασφαλείας για τα μεγέθη του ΟΠΑΠ το 2012 εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει το Ευρωπαϊκό Κύπελλο Ποδοσφαίρου, ανακόπτοντας τη μείωση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας που καταγράφει ο Οργανισμός λόγω της ύφεσης αλλά και του εντονότερου ανταγωνισμού από διεθνείς εταιρείες.

Παραδοσιακά, οι μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις στο ποδόσφαιρο τονώνουν σημαντικά τα έσοδα του ΟΠΑΠ, πολύ δε περισσότερο όταν σε αυτές συμμετέχουν και ελληνικές ομάδες, και κυρίως η Εθνική, οπότε τα στοιχήματα ανεβαίνουν κατακόρυφα.

Η διοίκηση του ομίλου εκτιμά ότι το φετινό Euro θα έχει θετική επίπτωση στον κύκλο εργασιών (το 201 1 υποχώρησε κατά 1 5,2%, στα 4,358 δισ. ευρώ) και κυρίως στα έσοδα από το «Πάμε Στοίχημα», που πέρυσι υποχώρησαν κατά 23,9%, στα 1,65 δισ. ευρώ, κυρίως επειδή το 2010 είχαν ανέβει αισθητά λόγω της διεξαγωγής του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.

Το ύψος, βέβαια, των στοιχημάτων από Έλληνες παίκτες θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική τους κατάσταση, την πορεία της Εθνικής Ομάδας στη διοργάνωση και το πόσοι θα επιλέξουν να ποντάρουν στα πρακτορεία του Οργανισμού, εντούτοις το παρελθόν έχει δείξει ότι τα έσοδα του Οργανισμού από μεγάλες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις κινούνται μεταξύ 1 50-300 εκατ. ευρώ. Εν όψει του Euro σε Πολωνία-Ουκρανία, ο ΟΠΑΠ προγραμματίζει να εισαγάγει και τη δυνατότητα «ζωντανού» στοιχηματισμού (live betting), κάτι που θα ενισχύσει περαιτέρω τα έσοδα.

Στο προηγούμενο Euro, τον Ιούνιο του 2008, οι πωλήσεις του παιχνιδιού «Πάμε Στοίχημα» είχαν σχεδόν διπλασιαστεί (+94,49%) σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2007 και απέφεραν στα ταμεία του Οργανισμού 233 εκατ. ευρώ. Στους συγκεκριμένους αγώνες, ο ΟΠΑΠ επωφελήθηκε και σε επίπεδο κερδοφορίας, καθώς η απόδοση για τους νικητές ήταν μόλις 66% (συνήθως ξεπερνά το 72%-75%), κάτι που σημαίνει ότι στα ταμεία του παρέμειναν περίπου 79 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, που έγινε από τις 1 1 Ιουνίου μέχρι τις 11 Ιουλίου 2010, ο τζίρος του στοιχήματος απέφερε στα ταμεία του ΟΠΑΠ 292 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση του ΟΠΑΠ προέβλεπε αρχικά ότι τα έσοδα θα ξεπερνούσαν τα 400 εκατ. ευρώ, όσα περίπου ήταν τα έσοδα στο Μουντιάλ του 2006 (426 εκατ. ευρώ), ωστόσο η υψηλή προβλεψιμότητα των παικτών έστειλε στα ύψη το ποσοστό κερδών προς τους νικητές (pay out 76,71 %), ψαλιδίζοντας στα 68 εκατ. ευρώ το κέρδος για τον Οργανισμό.


Επενδύει προς Ανατολάς
Για την Coca-Cola Hellenic η αγορά, πρωτίστως, της οικονομικά ισχυρότερης Πολωνίας και, σε δεύτερο πλάνο, η πληθυσμιακά υπέρτερη αγορά της Ουκρανίας αποτελούν προνομιακό πεδίο δραστηριότητας, καθώς εκεί ελέγχει ηγετικά μερίδια. Η διοργάνωση του Euro 2012 έρχεται σε μια περίοδο που η μείωση της ζήτησης σε πολλές αγορές, λόγω της ύφεσης, και το αυξημένο κόστος πρώτων υλών πιέζουν σημαντικά τα μεγέθη του ομίλου, που έκλεισε το πρώτο τρίμηνο της χρήσης με ζημίες 19 εκατ. ευρώ (από 1 εκατ. ευρώ πέρυσι) και μείωση όγκου πωλήσεων κατά 2%.

Στην Πολωνία, τη μεγαλύτερη αναπτυσσόμενη αγορά του ομίλου, το μερίδιο της Coca-Cola HBC Poland ξεπερνά το 22,4% σε όρους κύκλου εργασιών και αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο φέτος, με τη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου. Το 201 1 οι πωλήσεις σε όγκο έφτασαν τα 171 εκατ. κιβώτια, αποφέροντας τζίρο της τάξης των 500 εκατ. ευρώ (αντιστοιχεί στο 43% των πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές), ενώ ακολούθησαν από αρκετά μακριά οι Ουγγαρία, Τσεχία, Κροατία, Σλοβακία, Βαλτική και Σλοβενία. Η ανοδική τάση διατηρήθηκε και στο πρώτο τρίμηνο του 201 2, οπότε οι πωλήσεις συνέχισαν να αυξάνονται με μονοψήφια ποσοστά, ενώ ειδικά τα προϊόντα της Coca-Cola «έτρεχαν» με μεσαία διψήφια αύξηση, σύμφωνα με τον όμιλο.

Ήδη η Coca-Cola 3E έχει αρχίσει να προετοιμάζεται για τη μεγάλη διοργάνωση, τόσο στο επίπεδο των προωθητικών ενεργειών που ήδη τρέχουν στην Πολωνία όσο και στον τομέα της βελτίωσης της λειτουργικής αποδοτικότητας (π.χ., μετεγκατάσταση της μονάδας παραγωγής από το Lotz σε άλλες παραγωγικές μονάδες».

Οι επιδόσεις της Coca-Cola 3Ε στην Ουκρανία είναι συγκριτικά μικρότερες, ωστόσο η χώρα, με πληθυσμό των 46 εκατ. κατοίκων, αποτελεί μια δυνητικά μεγάλη αναδυόμενη καταναλωτική δύναμη για τον όμιλο. Το 201 1 οι πωλήσεις του ομίλου στην Ουκρανία ήταν μειωμένες περίπου κατά 8%, στα 88,5 εκατ. κιβώτια (τζίρος της τάξης των 259 εκατ. ευρώ), ή το 9% του όγκου πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές, στις οποίες πρωταγωνιστεί η Ρωσία, με περίπου 334 εκατ. κιβώτια και πωλήσεις κοντά στο 1 δισ. ευρώ.


πηγή  :  24betgr.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες