Η Betfair, η μεγαλύτερη στοιχηματική κοινότητα του κόσμου,
εξέδωσε την ανανεωμένη ενημέρωση για τη Δέσμευση έναντι των πελατών,
υπογραμμίζοντας την υπόσχεση της εταιρίας να προσφέρει τις καλύτερες
δυνατές υπηρεσίες στους πελάτες της.
Η Δέσμευση της Betfair περιλαμβάνει 14 υποσχέσεις προς τους πελάτες της σε πέντε κρίσιμους τομείς. Αυτοί είναι η προστασία των πελατών και των στοιχείων τους, η εντιμότητα στον αθλητισμό, η εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες της εταιρίας, η ξεκάθαρη επικοινωνία και η αξιοπιστία των προϊόντων και των υπηρεσιών της Betfair.
Η Betfair βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσει την ολοκλήρωση της δεύτερης αναφοράς προόδου και αποκαλύπτει ότι:
- Ο μέσος χρόνος συνδυασμένης ομαλής λειτουργίας για το Ανταλλακτήριο στο διάστημα των τελευταίων 3 μηνών έφτασε το 99,96%, ποσοστό που υπερβαίνει το στόχο του 99,9%. Ο μέσος χρόνος συνδυασμένης ομαλής λειτουργίας για το Χαρτοφυλάκιο προϊόντων στο διάστημα των τελευταίων 3 μηνών έφτασε το 99,71%, ποσοστό που επίσης υπερβαίνει το στόχο του 99,0%.
- Ολοκληρώθηκε ένα ακαδημαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα που θα βοηθήσει στην πρόληψη του εθισμού από τα τυχερά παιχνίδια στην Ευρώπη.
- Η εταιρία πέρασε με επιτυχία όλους τους ενδιάμεσους ελέγχους ISO 27001 που πραγματοποιήθηκαν αυτό το διάστημα.
- Συνεχίζεται τη σχέση που διατηρεί η εταιρία με την Ομοσπονδία Επαγγελματιών Αθλητών (Professional Players' Federation - PPF), υποστηρίζοντας το δεύτερο Ετήσιο Συνέδριο της PPF που πραγματοποιήθηκε στις 17 Οκτωβρίου. Στόχος του συνεδρίου ήταν να παράσχει στους εκπροσώπους που συμμετείχαν μια σε βάθος κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αθλητισμού, με ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης να είναι ο στοιχηματισμός στα αθλήματα, η διαχείριση του αντίκτυπου που ασκεί στους επαγγελματίες και ο υγιής τρόπος παροχής υποστήριξης για αυτό το ζήτημα σε όλα τα αθλήματα.
- Η εταιρία υπερέβη το στόχο του 70% ως προς το επίπεδο Ικανοποίησης πελατών κατά την περίοδο Αυγούστου, Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2011, με μέσο όρο 75%.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Betfair, Niall Wass, τόνισε: «Η δέσμευση των πελατών είναι μια σημαντική υπενθύμιση για το τι ακριβώς οι πελάτες μας περιμένουν από εμάς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε μια ικανοποιητική πρόοδο, καθώς συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην βελτίωση των υπηρεσιών σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας»
πηγή : stoixima.betfair.com
Η Δέσμευση της Betfair περιλαμβάνει 14 υποσχέσεις προς τους πελάτες της σε πέντε κρίσιμους τομείς. Αυτοί είναι η προστασία των πελατών και των στοιχείων τους, η εντιμότητα στον αθλητισμό, η εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι πελάτες της εταιρίας, η ξεκάθαρη επικοινωνία και η αξιοπιστία των προϊόντων και των υπηρεσιών της Betfair.
Η Betfair βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσει την ολοκλήρωση της δεύτερης αναφοράς προόδου και αποκαλύπτει ότι:
- Ο μέσος χρόνος συνδυασμένης ομαλής λειτουργίας για το Ανταλλακτήριο στο διάστημα των τελευταίων 3 μηνών έφτασε το 99,96%, ποσοστό που υπερβαίνει το στόχο του 99,9%. Ο μέσος χρόνος συνδυασμένης ομαλής λειτουργίας για το Χαρτοφυλάκιο προϊόντων στο διάστημα των τελευταίων 3 μηνών έφτασε το 99,71%, ποσοστό που επίσης υπερβαίνει το στόχο του 99,0%.
- Ολοκληρώθηκε ένα ακαδημαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα που θα βοηθήσει στην πρόληψη του εθισμού από τα τυχερά παιχνίδια στην Ευρώπη.
- Η εταιρία πέρασε με επιτυχία όλους τους ενδιάμεσους ελέγχους ISO 27001 που πραγματοποιήθηκαν αυτό το διάστημα.
- Συνεχίζεται τη σχέση που διατηρεί η εταιρία με την Ομοσπονδία Επαγγελματιών Αθλητών (Professional Players' Federation - PPF), υποστηρίζοντας το δεύτερο Ετήσιο Συνέδριο της PPF που πραγματοποιήθηκε στις 17 Οκτωβρίου. Στόχος του συνεδρίου ήταν να παράσχει στους εκπροσώπους που συμμετείχαν μια σε βάθος κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αθλητισμού, με ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης να είναι ο στοιχηματισμός στα αθλήματα, η διαχείριση του αντίκτυπου που ασκεί στους επαγγελματίες και ο υγιής τρόπος παροχής υποστήριξης για αυτό το ζήτημα σε όλα τα αθλήματα.
- Η εταιρία υπερέβη το στόχο του 70% ως προς το επίπεδο Ικανοποίησης πελατών κατά την περίοδο Αυγούστου, Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 2011, με μέσο όρο 75%.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της Betfair, Niall Wass, τόνισε: «Η δέσμευση των πελατών είναι μια σημαντική υπενθύμιση για το τι ακριβώς οι πελάτες μας περιμένουν από εμάς. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε μια ικανοποιητική πρόοδο, καθώς συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην βελτίωση των υπηρεσιών σε όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας»
πηγή : stoixima.betfair.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου