Φιλική Ιστοσελίδα

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Eπενδυτικό 2011-2013 by betman 31.10.2011

Posted by Betman on 17:34

Καλημέρα φίλοι και φίλες της κορυφαίας στοιχηματικής - επενδυτικής ιστοσελίδας και καλή εβδομάδα με υγεία πάνω από όλα . Από την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου μέχρι και χτες το βράδυ προτάθηκαν 16 κινήσεις από τις οποίες πέρασαν οι 11 .Τα έσοδα από το τριήμερο ανήλθαν σε 335,35 € .
Το εγχείρημά μου μετά από μια περίοδο 50 ημερών μας δίνει τα παρακάτω στοιχεία .
Με αρχικό αληθινό κεφάλαιο 4000 € έχουμε φτάσει αισίως τα 6274,10 € .Σε σύνολο 88 προτάσεων έχουν επαληθευτεί οι 69 και το ποσοστό επιτυχίας ανέρχεται στο δυσθεώρητο 78,41% !

Για σήμερα δεν προκύπτουν προτάσεις αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να δείτε παρακάτω τον απολογισμό του τριημέρου μου τόσο μέσω του λογαριασμού μου στo ανταλλακτήριο www.betfair.com όσο και στο σημειωματάριο - εξελ που διατηρώ τόσο εγώ όσο και πολλοί φίλοι οι οποίοι έχουν ανάγει το τζόγο σε επάγγελμα - επιστήμη - επιχείρηση ! Καθημερινή καταγραφή των κινήσεων φίλοι μου για να διαπιστώσετε που τυχόν κάνετε λάθη και να τα διορθώσετε .Μόνο καλό στην τσέπη σας θα κάνετε όταν συνειδητοποιήσετε τα λάθη σας και δεν τα επαναλάβετε !

Να μας έχει όλους ο Θεός καλά ,
betman


ο αληθινός απολογισμός μου και το εξελ καταγραφής με το συνοδευτικό γράφημα



Γίνε μέλος στο ανταλλακτήριο  www.betfair.com κλικάροντας στο banner που υπάρχει δεξιά στην κεντρική σελίδα www.theoriginalbetman.com . Με αυτόν τον τρόπο μπορείς λάβεις το μπόνους εγγραφής καθώς επίσης και ένα μεγάλο μπόνους με την πάροδο 12 μηνών που θα είσαι ενεργός χρήστης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες