Φιλική Ιστοσελίδα

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Eπενδυτικό 2011-2013 by betman 28.10.2011

Posted by Betman on 12:33

Καλημέρα φίλες και φίλοι της ιστοσελίδας μου και ευχές για χρόνια πολλά ελέω της επετείου μας .Είθε το ΟΧΙ που ειπώθηκε τότε από τους Έλληνες προς τους επίδοξους κατακτητές να υπάρχει στην καρδιά και στο μυαλό των νεοελλήνων που πρέπει οπωσδήποτε να αντιδράσουμε άμεσα και να ξεμπερδεύουμε από τον όλο συρφετό που μας κυβερνά .Με χαρά παρακολουθώ την παρέλαση σε όλη την Ελλάδα με τον κόσμο να έχει στείλει κυριολεκτικά στα τσακίδια τους πολιτικάντηδες και να παρακολουθεί υπερήφανος τους παρελαύνοντες .
Χτες με μια θετική πρόταση από την τουρκική λιγκα το μεροκάματο βγήκε και ξεπέρασε τα 220 € .
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον αληθινό απολογισμό μου καθώς και την αποψινή μου πρόταση .

Να μας έχει όλους ο Θεός καλά ,
betman

o αληθινός απολογισμός μου



η αποψινή μου πρόταση
GER D2 19:00 Union Berlin v St. Pauli  :  KATA St. Pauli



Γίνε μέλος στο ανταλλακτήριο  www.betfair.com κλικάροντας στο banner που υπάρχει δεξιά στην κεντρική σελίδα www.theoriginalbetman.com . Με αυτόν τον τρόπο μπορείς λάβεις το μπόνους εγγραφής καθώς επίσης και ένα μεγάλο μπόνους με την πάροδο 12 μηνών που θα είσαι ενεργός χρήστης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες