Φιλική Ιστοσελίδα

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Eπενδυτικό 2011-2013 by betman 27.10.2011

Posted by Betman on 12:01

Καλημέρα φίλοι και φίλες επισκέπτες της ιστοσελίδας μου www.theoriginalbetman.com ,καλές παρελάσεις και καλό κράξιμο στους "επισήμους" !Σας ευχαριστώ θερμά για την υποστήριξη που δείχνετε στην ιστοσελίδα μου μιας και ξεπεράσαμε το φράγμα των 5000 επισκεπτών και συνεχίζουμε ακάθεκτοι και γεμάτοι θετική ενέργεια ώστε να σας προσφέρουμε ,αν μη τι άλλο ,σωστές προβλέψεις και θετικά ταμεία .
Χτες με μια σωστή επενδυτική κίνηση το μεροκάματο έφτασε τα 125 € περίπου και παρακάτω μπορείτε να δείτε τόσο τον χτεσινό αληθινό απολογισμό μου από το ανταλλακτήριο www.betfair.com όσο και την αποψινή μου πρόταση για το δρόμο στο ταμείο .

Να μας έχει όλους ο Θεός καλά ,
betman

o αληθινός απολογισμός μου




η αποψινή μου πρόταση
TUR D1 18:00 Genclerbirligi v Kayserispor  :  KATA Kayserispor


με το σκορ στο 1-0 στο 76ο λεπτό χαλάλισα 10 € από τα καθαρά μου κέρδη ποντάροντας υπέρ των φιλοξενούμενων σε απόδοση 60,00 και εξασφάλισα κέρδη ανεξαρτήτως αποτελέσματος . Αυτό που βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία είναι το λεγόμενο trade .





Γίνε μέλος στο ανταλλακτήριο  www.betfair.com κλικάροντας στο banner που υπάρχει δεξιά στην κεντρική σελίδα www.theoriginalbetman.com . Με αυτόν τον τρόπο μπορείς λάβεις το μπόνους εγγραφής καθώς επίσης και ένα μεγάλο μπόνους με την πάροδο 12 μηνών που θα είσαι ενεργός χρήστης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες