Φιλική Ιστοσελίδα

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Προτάσεις by Tοκογλύφος 24.10.2011

Posted by tokoglyfos on 15:27

Καλησπέρα σε όλα τα φιλαράκια που υποστηρίζουν την ιστοσελίδα του 'Ελληνα επενδυτή betman και επισκέπτονται καθημερινά το www.theoriginalbetman.com . Με απώλειες κινήθηκαν οι προτάσεις μου το Σαβ/κο με αποτέλεσμα να είμαστε μεν σε θετικό πρόσημο αλλά να έχουν απολεστεί τα κέρδη των προηγούμενων εβδομάδων .
Σε σύνολο 53 αγώνων έχω επιτύχει 34 νικηφόρες προτάσεις και τα κέρδη ανέρχονται σε 305,45 € .
Για σήμερα δεν θα ανεβάσω προτάσεις μιας και δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο στο απογευματινό κουπόνι . Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον απολογισμό του Σαβ/κου τόσο σε μορφή εξελ , η οποία δείχνει ακριβώς πως προέκυψαν τα πονταρίσματα μου ,καθώς επίσης μπορείτε να δείτε και τον απολογισμό μου στο ανταλλακτήριο www.betfair.com  .

Να είστε όλοι καλά ,
Τοκογλύφος


o απολογισμός μου





Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ιστοσελίδα μας στην καρτέλα "Επικοινωνία" που βρίσκεται στην κεντρική μπάρα με οτιδήποτε χρειάζονται όσοι φίλοι θέλουν πραγματικά να γνωρίζουν τα στοιχηματικά δεδομένα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες