Φιλική Ιστοσελίδα

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Eπενδυτικό πρόγραμμα 2011-2013 by betman . Λίγα λόγια για το επενδυτικό πρόγραμμά μου .

Posted by Betman on 16:00

Καλημέρα αγαπητοί φίλοι και φίλες επισκέπτες του απόλυτου επενδυτικού - στοιχηματικού ιστοτόπου www.theoriginalbetman.com και καλά κέρδη σε όλους μας με την προϋπόθεση ότι έχουμε όλοι μας την υγεία μας .
Λίγα λόγια θα γράψω για το διετές επενδυτικό μου πρόγραμμα "Eπενδυτικό πρόγραμμα 2011-2013 by betman" που θα παρακολουθήσετε από εδώ και στο εξής στην ιστοσελίδα μου με καθημερινές ενημερώσεις . Το επενδυτικό πρόγραμμα έχει να κάνει με προτάσεις αποκλειστικά στο ανταλλακτήριο www.betfair.com και αφορά ποδοσφαιρικά και καλαθοσφαιριστικά δρώμενα .
Οι προτάσεις θα παρουσιάζονται σε μορφή "ΚΑΤΑ" θα ποντάρουμε δηλαδή εναντίον κάποιον γεγονότων ή κάποιου σημείου . Πληροφορίες σχετικά με τον στοιχηματισμό "ΚΑΤΑ" γεγονότων μπορείτε να βρείτε εδώ : http://theoriginalbetman.blogspot.com/2011/09/kata.html . Όπως έχω αναφέρει και στο πρώτο μου άρθρο το περισινό επενδυτικό μου πρόγραμμα ήταν κερδοφόρο δίνονται πάνω από 1100 € κέρδη σε επενδεδημένο κεφάλαιο 4000 αληθινών ευρώ .
Το φετινό μου επενδυτικό πρόγραμμα έχει ξεκινήσει με 4000 αληθινά ευρώ από τις 09.09.2011 . Έχουν προταθεί 22 κινήσεις με 18 επιτυχημένες , ήτοι 81,82% επιτυχία . Το τρέχον κεφάλαιο ανέρχεται στα 5575,48 και ευελπιστώ να πάει πολύ ψηλά τα παρών επενδυτικό πρόγραμμα . Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον αληθινό απολογισμό μου στο ανταλλακτήριο www.betfair.com και το απαραίτητο εξελ στο οποίο σημειώνονται καθημερινά οι κινήσεις μου . Δεν πρόκειται να δείτε σπασμωθηκές τζογαδόρικες κινήσεις από μέρους μας αλλά μελετημένες και σωστές επενδυτικές προτάσεις γιατί μας παρακολουθεί και μας επισκέπτεται πάρα πολύς κόσμος και σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε τη ζημία στο πορτοφόλι των ανθρώπων που μας ακολουθούν .
Επίσης θα ακολουθήσουν και οι προηγούμενες φωτο οι οποίες βγαίνουν κατά τη έναρξη των αγώνων . Γιατί εδώ ότι προτείνεται ποντάρεται με αληθινά λεφτά . Όποιος θέλει κάτι το διαφορετικό δυστυχώς θα τον δυσαρρεστήσουμε . Να είστε όλοι καλα ,
betman

Γίνε μέλος στο ανταλλακτήριο  www.betfair.com κλικάροντας στο banner που υπάρχει αριστερά στην κεντρική σελίδα www.theoriginalbetman.com . Με αυτόν τον τρόπο μπορείς λάβεις το μπόνους εγγραφής καθώς επίσης και ένα μεγάλο μπόνους με την πάροδο 12 μηνών που θα είσαι ενεργός χρήστης .

ο αληθινός απολογισμός μου

το εξελ που καταγράφονται όλες οι κινήσεις μου

  φωτο - αποδείξεις από τις κινήσεις μου στο ανταλλακτήριο www.betfair.com



    




























0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες