Φιλική Ιστοσελίδα

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Eπενδυτικό 2011-2013 by betman 26.09.2011

Posted by Betman on 16:16

Καλησπέρα σε όλους φίλοι επισκέπτες της ιστοσελίδας μου και ευχές για καλή εβδομάδα . Το τριήμερο που πέρασε μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις και αποτελέσματα . Συνολικά με 7 στις 8 επιτυχημένες αληθινές κινήσεις και μια αποτυχημένη στο 95ο λεπτό με πέναλτι τα κέρδη ανήλθαν σε 786,78 € !! Το συνολικό ταμείο μετρά κέρδη 2362,26 € και το τρέχον κεφάλαιο ανέρχεται στα 6362,26 € . Το ποσοστό επιτυχίας ξεπερνά το 83% με 25 στις 30 επιτυχημένες προτάσεις-κινήσεις . Όπως καταλαβαίνετε όλοι φίλοι και φίλες επισκέπτες της ιστοσελίδας μου www.theoriginalbetman.com σε καμία περίπτωση δεν κοροϊδεύουμε τον κόσμο , αλλά θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά ώστε να δείτε το πορτοφόλι σας να γεμίζει χρήματα , που οι δωσίλογοι που μας κυβερνούν προσπαθούν ετσιθελικά να σας το αδειάσουν . Όλα θα πάνε κατ' ευχήν και θα χαρούμε ομαδικώς , να είστε σίγουροι .
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον συνολικό απολογισμό του εγχειρήματος μου καθώς επίσης και την μοναδική μου αποψινή πρόταση .
Να είστε όλοι καλά και καλά μας κέρδη ,
betman .


ο απολογισμός μου



η αποψινή μου πρόταση
SPA D1 22:00 Getafe CF v Real Betis  :  KATA Real Betis



Γίνε μέλος στο ανταλλακτήριο  www.betfair.com κλικάροντας στο banner που υπάρχει αριστερά στην κεντρική σελίδα www.theoriginalbetman.com . Με αυτόν τον τρόπο μπορείς λάβεις το μπόνους εγγραφής καθώς επίσης και ένα μεγάλο μπόνους με την πάροδο 12 μηνών που θα είσαι ενεργός χρήστης.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site

 
  • CONTRA.gr

    SPORT 24.gr

  • NEWS 24|7

    newsbeast.gr - Κεντρική Ροή

  • Hitstat

    Kill Spam!

  • Συνολικές προβολές σελίδας

    Επισκέπτες

    Αναγνώστες